Korshøjskolen: Åbent hus 2023 - skolestart 2024

I forbindelse med skoleindskrivningen på Korshøjskolen i 2024, slår vi dørene op til åbent hus arrangement mandag d. 25. sept. kl. 16.30 – 18.00

Til forældre med skole-startere i august 2024

Kære børn og forældre

Snart starter indskrivningen til skolestart 2024 i Randers Kommune og dit barn er én af dem, der har alderen til det.
Korshøjskolen vil gerne invitere jer på en besøgsdag, så I kan se, hvad vi kan tilbyde jeres børn i indskolingen her hos os.
Vi arbejder altid ud fra børnene, med fællesskabet i centrum.
Vores afsæt er et fagligt godt fundament og et tæt forældresamarbejde.
Vi er en skole med klasser fra 0-9.kl., vi har små klasser på årgangene, vi har gode udearealer til aktive skoledage og vi har en spændende SFO.
Vi har ” Besøgsdag ” for alle interesserede

Mandag d. 25. sept. kl. 16.30 – 18.00

Her er I velkommen til at besøge vores skole/SFO, og høre lidt om, hvordan en skoledag kan foregå her hos os.

Vi starter med at samles i Musiklokalet.

Vi vil give jer fælles information, byde på lidt at drikke, lave en lille rundvisning og beskrive vores skolestart.
I har sammen med børnene mulighed for at gå lidt rundt og se skolen selv og evt. møde nogle af de kommende klassekammerater.
Vi håber I vil bruge tid på at besøge os, og der er mulighed for at stille spørgsmål til personalet.
Har I brug for information tidligere, er I velkomne til at ringe 89154712.

Mange hilsner fra
Korshøjskolen, Skolevænget, Harridslev